Komunikaty Urzędu Miasta Poznania

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko


Znajdź komunikaty

Dział komunikatów

Obwieszczenia Prezydenta Miasta o wydaniu decyzji dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko

Komunikat Termin ważności

KSr-V.6220.1.185.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 572), Prezydent Miasta Poznania, w toku postępowania z wniosku podmiotu planującego realizację przedsięwzięcia: Galeria Nova - ARCHICOM PROJEKT - 127 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna, ul. Powstańców Śląskich 9, 53-332 Wrocław (dawniej: Galeria Nova - Projekt Echo - 127 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna, al. Solidarności 36, 25-323 Kielce), reprezentowanego przez Pana Piotra Mazurkiewicza, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa istniejącej sieci cieplnej napowietrznej 2xDN500 na sieć podziemną preizolowaną w obrębie ul. Szczepanowskiego w Poznaniu",

zawiadamia Strony

  • o przekazaniu pismem z 14.05.2024 r. Regionalnemu Dyrektorowi Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu w Poznaniu oraz Dyrektorowi Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu pisma Wnioskodawcy dot. informacji o zmianie nazwy spółki oraz aktualnego pełnomocnictwa.  

Doręczenie powyższego postanowienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Z treścią pisma jak i pozostałą dokumentacją sprawy Strony mogą się zapoznać w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784081) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

KSr-V.6220.1.185.2023

od 2024-05-15 do 2024-05-29

KSr-V.6220.1.129.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) oraz spełniając wymóg art. 10 tejże ustawy, w toku postępowania toczącego się na wniosek Inwestora: Modertrans Poznań Sp. z o.o., ul. Stalowa 5, 61-065 Poznań reprezentowanego przez Pełnomocnika: Pana Marka Benedykcińskiego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Budowa budynku lakierni, myjni i śrutowni wraz z drogami manewrowymi, torami bocznicowymi i infrastrukturą w ramach rozbudowy istniejącego zakładu montażu oraz naprawy autobusów i pojazdów szynowych przewidzianego do realizacji na działkach nr 1/4, 1/5 ark. 7 oraz 15, 5/9 ark. 8 obręb Kobylepole,

zawiadamia Strony

  • o wydaniu postanowienia z dnia 14.05.2024 r. o podjęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Budowa budynku lakierni, myjni i śrutowni wraz z drogami manewrowymi, torami bocznicowymi i infrastrukturą w ramach rozbudowy istniejącego zakładu montażu oraz naprawy autobusów i pojazdów szynowych przewidzianego do realizacji na działkach nr 1/4, 1/5 ark. 7 oraz 15, 5/9 ark. 8 obręb Kobylepole,

W związku z powyższym informuje się o możliwości zapoznania się osobiście lub przez pełnomocnika z aktami sprawy dla ww. inwestycji w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. Celem usprawnienia dokonania czynności administracyjnych i ustalenia dogodnego terminu wizyty zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (061)-878-49-39) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl. Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

KSr-V.6220.1.129.2023

od 2024-05-15 do 2024-05-29

KSr-V.6220.1.2.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia "Budowa kompleksu zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej w Poznaniu na działce nr 5/5, ul. Wagrowska" (lokalizacja przedsięwzięcia: działka nr ewid.: 5/5, ark. 12, obręb Żegrze).

Wnioskodawca: Budnex Deweloper Sp. z o.o., ul. Husarska 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, reprezentowany przez pełnomocnika: Pana Mariusza Wrzeszcza

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o przekazaniu pismem z dnia 13.05.2024 r. uzupełnień karty informacyjnej przedsięwzięcia do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu.

Doręczenie powyższego zawiadomienia (obwieszczenia) zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach: 8:00-10:00 lub 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: alina_berkowska@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.2.2024

od 2024-05-15 do 2024-05-29

KSr-V.6220.1.20.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 572), Prezydent Miasta Poznania, w toku postępowania z wniosku planującego realizację przedsięwzięcia: AQUANET S.A. ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań, reprezentowanego przez Pełnomocnika: Panią Małgorzatę Ratajczak, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Zmiana rodzajów odpadów przyjmowanych i przetwarzanych w procesie kofermentacji z osadami ściekowymi w istniejących ZKF na terenie LOŚ", zlokalizowanego na terenie Lewobrzeżnej Oczyszczalni Ścieków w Poznaniu na działkach ewid. nr: 2/2, 3, 4/9, 6/1, ark. 11; 16/1, 17/2, 18/2, 19, 20, 21 ark. 27 obręb Winiary na terenie Zakładu Unilever Polska S.A., Oddział Żywności, Zakład Produkcyjny w Poznaniu ul. Bałtycka 43, 61-017 Poznań.

zawiadamiam Strony

  • o wezwaniu Pełnomocnika Inwestora pismem z 10.05.2024 r. do złożenia wyjaśnień w zakresie ochrony przed hałasem oraz ochrony powietrza, niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie.

Z treścią pisma jak i pozostałą dokumentacją sprawy Strony mogą się zapoznać w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784081) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Doręczenie powyższego postanowienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

KSr-V.6220.1.20.2024

od 2024-05-14 do 2024-05-28

KSr-V.6220.1.1.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w toku postepowania administracyjnego toczącego się na wniosek Inwestora Miasto Poznań Usługi Komunalne, ul. Słowackiego 43a, 60-521 Poznań o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie grzebowiska prochów zwierząt towarzyszących/domowych na działkach ewidencyjnych o nr 1/1 ark. 37 i 2/1 ark. 41, obręb Główna, Miasto Poznań, Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, zawiadamia Strony postępowania administracyjnego tj. osoby posiadające prawo rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym:  działek ewidencyjnych o nr: 12 ark. 24, obręb 01;  1 ark. 41, obręb 01; 5 ark. 41, obręb 01; 4 ark. 41, obręb 01; 2/2 ark. 41, obręb 01; 2 ark. 26, obręb 01; 2 ark. 37, obręb 01; 3 ark. 37, obręb 01; 1/5 ark. 25, obręb 01; 11/2 ark. 24, obręb 01; 1/4 ark. 25, obręb 01:

  • o wezwaniu pismem z dnia 13.05.2024 r. do wyjaśnień i uzupełnienia karty informacyjnej przedsięwzięcia zgodnie z uwagami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu zawartych w piśmie tamtejszego Organu z dnia 7.05.2024 r. oraz 8.05.2024 r.  

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784939). Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.1.2024

od 2024-05-14 do 2024-05-28

KSr-V.6220.1.17.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U z 2024 r., poz. 572)  oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

o przekazaniu pismem z dnia 13.05.2024 r. do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu oraz Marszałka Województwa Wielkopolskiego informacji nt. funkcji i sposobu zagospodarowania terenów działek inwestycyjnych planowanego przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zakładu produkcji ram pomocniczych podwozi samochodów elektrycznych Tuopu POLAND Sp. z o.o., przy ul. B. Krzywoustego 74, poprzez montaż instalacji do powierzchniowej obróbki metali z wykorzystaniem procesów elektrolitycznych lub chemicznych, gdzie całkowita pojemność wanien procesowych przekracza 30 m3; montaż instalacji do podczyszczania ścieków przemysłowych oraz montaż zbiorników na argon i dwutlenek węgla, na działkach ewidencyjnych o nr 16/4 ark. 25 i nr 38/5 ark. 26, obręb Żegrze w Poznaniu

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784939). Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.17.2024

od 2024-05-14 do 2024-05-28

KSr-V.6220.1.207.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Rozbudowa zakładu produkcji gumy do żucia (lokalizacja inwestycji: ul. Obodrzycka 69, 61-249 Poznań, dz. ewid. nr 11/1, ark. 16, dz. ewid. nr 1/5, 1/7, 1/9, 1/10, 1/11, 3/3, 3/6, 5/1, 5/2, 5/3, 7/3, 14/1, 15/1, 15/2, 15/3, ark. 17, dz. ewid. nr 8/1, 9/2, 15/4, ark. 19, obręb Żegrze)

Wnioskodawca: MARS POLSKA Sp. z o.o., Kożuszki - Parcel 42, 96-500 Sochaczew reprezentowana przez Pana Tomasza Kubickiego, EKO-PROJEKT Sp. z o.o. S.k., ul. Marcelińska 90 lok.6A (6 piętro), bud. PGK 1, 60-324 Poznań

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, w nawiązaniu do art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572),

zawiadamia Strony

iż w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazał uzyskane od Wnioskodawcy uzupełnienia materiałów do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Poznaniu.

KSr-V.6220.1.207.2023

od 2024-05-14 do 2024-05-28

KSr-V.6220.1.147.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie dwóch mieszalników - reaktorów do produkcji płynnych chelatów, które zlokalizowane będą na terenie zakładu produkcyjnego Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Consultingowego ADOB Sp. z o.o. w Poznaniu przy ul. Kołodzieja 11.

Wnioskodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Consultingowe ADOB Sp. z o.o., ul. Kołodzieja 11, 61-070 Poznań, reprezentowany przez pełnomocnika: Pana Marka Szewczyka

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów  przed wydaniem decyzji w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
  • o wydaniu przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu postanowienia (znak: WOO-I.4221.169.2023.WB.5 z dnia 28.02.2024 r.), w którym to tamtejszy organ uzgodnił realizację planowanego przedsięwzięcia jednocześnie określając wymienione w postanowieniu warunki;
  • o wydaniu przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego postanowienia (znak: DSK-III.7030.1.26.2023 z dnia 08.02.2024 r., podtrzymanego pismem znak: DSK-III.7030.1.26.2023, z dnia 13.03.2024 r.), w którym to tamtejszy organ postanowił zaopiniować pozytywnie planowane przedsięwzięcie;
  • o wydaniu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu  opinii sanitarnej (znak: NS.9011.5.260.2023.AC z dnia 19.09.2023 r., podtrzymanej opinią znak: NS.9011.5.260.2023.AC z dnia 13.02.2024 r.), w którym to tamtejszy organ zaopiniował pozytywnie przedłożoną dokumentację w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych z zastrzeżeniem określonym w opinii;
  • o wydaniu przez Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu postanowienia (znak: PO.RZŚ.4900.83.2023.BJ z dnia 08.01.2024 r., podtrzymanego pismem znak: PO.RZŚ.4900.83.2023.BJ z dnia 26.03.2024 r.), w którym to tamtejszy organ uzgodnił przedmiotową inwestycję w realizowanym wariancie i nie stwierdził konieczności przeprowadzenia ponownej oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz postępowania w spawie transgranicznego oddziaływania na środowisko;
  • o warunkach sformułowanych przez Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, które zostaną zawarte w treści osnowy decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach:
  1. Na etapie budowy wyznaczyć miejsca magazynowania odpadów na terenie objętym pozwoleniem na budowę, pozwalające na ustawienie liczby pojemników odpowiedniej do rodzajów i ilości odpadów.
  2. W trakcie budowy, tj. od momentu rozpoczęcia robót budowlanych do chwili zgłoszenia zakończenia robót budowlanych lub wystąpienia o pozwolenie na użytkowanie, cyklicznie (nie rzadziej niż raz w miesiącu) przekazywać do Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, bieżącą, udokumentowaną informację (np. w postaci kart przekazania odpadów) o ilości wytworzonych odpadów z fazy budowy, w szczególności mas ziemnych i gruzu z rozbiórki oraz o sposobach ich przetwarzania.

Pełna treść obwieszczenia w załączniku!!

od 2024-05-14 do 2024-05-28

KSr-V.6220.1.174.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Budowa zabudowy biurowo-usługowo-handlowo-mieszkalnej z wielopoziomowym garażem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr: 36/9, 37/6, 38/7 obręb 51 Poznań, Arkusz 23 położonych przy ul. Franklina Roosevelta"

Wnioskodawca: Bolmen Development Sp. z o.o., al. Solidarności 173, 00-877 Warszawa reprezentowany przez pełnomocnika Panią Zuzannę Kucharską

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o wezwaniu Inwestora przez tut. Organ w zakresie wezwania Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 02.05.2024 r.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Będzie możliwość osobistego zapoznania się z treścią ww. opinii, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878-40-73 od pon. do pt. w godzinach 8:00-10:00 i 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: violetta_werner@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.174.2023

od 2024-05-13 do 2024-05-27

KSr-V.6220.1.17.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) Prezydent Miasta Poznania

zawiadamia Strony

  • o przekazaniu pismem z dnia 29.04.2024 r. uzupełnienia z dnia 26.04.2024 r. raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko otrzymanego dnia 24.04.2024 r. dot. inwestycji polegającej na rozbudowie zakładu produkcji ram pomocniczych podwozi samochodów elektrycznych Tuopu POLAND Sp. z o.o., przy ul. B. Krzywoustego 74, poprzez montaż instalacji do powierzchniowej obróbki metali z wykorzystaniem procesów elektrolitycznych lub chemicznych, gdzie całkowita pojemność wanien procesowych przekracza 30 m3; montaż instalacji do podczyszczania ścieków przemysłowych oraz montaż zbiorników na argon i dwutlenek węgla, na działkach ewidencyjnych o nr 16/4 ark. 25 i nr 38/5 ark. 26, obręb Żegrze w Poznaniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu, Marszałka Województwa Wielkopolskiego oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu, będące odpowiedzią na wezwanie z dnia 19.04.2024 r.

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 61 878 49 39).

Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.17.2024

od 2024-05-13 do 2024-05-27

KSr-V.6220.1.14.2024

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 572), Prezydent Miasta Poznania, w toku postępowania z wniosku podmiotu planującego realizację przedsięwzięcia: Unilever Polska S.A., Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa,  reprezentowanego przez Pełnomocnika: Panią Agnieszkę Borowczyk, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa budynku kotłowni parowej oraz budynku trafostacji wraz z urządzeniami budowlanymi, obiektami infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu" na terenie Zakładu Unilever Polska S.A., Oddział Żywności, Zakład Produkcyjny w Poznaniu ul. Bałtycka 43, 61-017 Poznań.

zawiadamiam Strony

  • o przekazaniu pismem z 08.05.2024 r. Regionalnemu Dyrektorowi Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu w Poznaniu, Dyrektorowi Zarządu Zlewni w Poznaniu uzupełnień karty informacyjnej przedsięwzięcia.

Doręczenie powyższego postanowienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Z treścią pisma jak i pozostałą dokumentacją sprawy Strony mogą się zapoznać w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784081) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: natalia_kaczmarek@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

KSr-V.6220.1.14.2024

od 2024-05-10 do 2024-05-24

KSr-V.6220.1.4.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia Budowa przystani jachtowej w "Starym Porcie" w Poznaniu (lokalizacja przedsięwzięcia: części działek nr ewid.: 1/4, 1/6, 1/7, ark. 05, obręb Poznań oraz część działek nr ewid.: 20, 24/3, 24/4, 24/5, 67, 69/1 ark. 10, obręb Śródka i całej działce nr ewid.: 69/2, ark. 10, obręb Śródka).

Wnioskodawca: Miasto Poznań, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, reprezentowany przez pełnomocnika: Pana Macieja Wojtkowiaka

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o przekazaniu uzupełnień karty informacyjnej przedsięwzięcia Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu w Poznaniu, Regionalnemu Dyrektorowi Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Dyrektorowi Zarządu Zlewni Wód Polskich stanowiących odpowiedź na wezwania tutejszego Organu z dnia 15.04.2024 r.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach: 8:00-10:00 lub 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: alina_berkowska@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.4.2024

od 2024-05-10 do 2024-05-24

KSr-V.6220.1.6.2024

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Zbieranie odpadów w zakładzie Schindler Polska zlokalizowanym przy ul. Żmigrodzkiej 41/49, 60-171 Poznań na działce o numerze ewidencyjnym 47/6, obręb Junikowo, gmina Poznań." (lokalizacja przedsięwzięcia: działka nr ewid.: 47/6, ark. 43, obręb Junikowo)

Wnioskodawca: Schindler Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 12A, 02-676 Warszawa, reprezentowany przez pełnomocnika: Panią Agatę Prus

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 572), Prezydent Miasta Poznania,

zawiadamia Strony

  • o przekazaniu pismem z dnia 8.05.2024 r. uzupełnień karty informacyjnej przedsięwzięcia oraz informacji nt. faktycznego sposobu zagospodarowania terenu w okolicy planowanego przedsięwzięcia do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu.

Doręczenie powyższego zawiadomienia zgodnie z art. 49 § 2 ww. ustawy administracyjnego uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.

Przesłanie swoich uwag i wniosków możliwe jest za pośrednictwem operatora pocztowego. Dokumenty można również składać za pośrednictwem platformy e-puap oraz drogą elektroniczną na adres ksr@um.poznan.pl (w przypadku złożenia ich w drodze mailowej, konieczne będzie ich uzupełnienie podpisem wnoszącego i przesłanie drogą pocztową lub złożenie osobiście w terminie późniejszym).

Prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 4939 w godzinach: 8:00-10:00 lub 13:30-15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną (na adres: alina_berkowska@um.poznan.pl), celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia stronie akt sprawy.

KSr-V.6220.1.6.2024

od 2024-05-10 do 2024-05-24

KSr-V.6220.1.212.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie 78 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej, wraz z niezbędną infrastrukturą oraz urządzeniami i instalacjami technicznymi w miejscowości Poznań, na działkach ewidencyjnych: 1/159, 1/160, części działki 1/177, ark. 28, obr. 22 Krzyżowniki, 4/12, 4/13, 1/5, 4/6, ark. 29, obr. 22 Krzyżowniki

Wnioskodawca: Janusz Badziński reprezentowany przez Panią Annę Smólską

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, spełniając wymóg art. 50 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572) mając na uwadze art. 77 i 7 tejże ustawy

zawiadamia Strony

iż pismem z dnia 8.05.2024 r. wezwał pełnomocnika Wnioskodawcy do złożenia wyjaśnień i uzupełnienia materiałów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia w zakresie uwag sformułowanych przez Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania.

KSr-V.6220.1.212.2023

od 2024-05-10 do 2024-05-24

KSr-V.6220.1.164.2023

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie instalacji rozładunku, magazynowania i przesyłu stężonego kwasu siarkowego na terenie zakładu Exide Technologies S.A. w Poznaniu przy ul. Gdyńskiej 31/33

Wnioskodawca: Exide Technologies S.A., ul. Gdyńska 31/33, 61-016 Poznań reprezentowanego przez Panią Klaudię Kurowską, EkoNorm S.C. M. Żak, P. Mikos, G. Oparczyk, ul. Gallusa 12, 40-594 Katowice

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania, w nawiązaniu do art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572),

zawiadamia Strony

iż w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekazał uzupełnienie karty informacyjnej przedsięwzięcia, będące odpowiedzią na wezwanie tut. Wydziału z dnia 2.04.2024 r., do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Poznaniu oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu, celem dołączenia do dotychczas przekazanych materiałów.

KSr-V.6220.1.164.2023

od 2024-05-10 do 2024-05-24

KSr-V.6220.1.175.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania,

zawiadamia Strony postępowania administracyjnego:

  • o przekazaniu pismem z dnia 08.05.2024 r. uzupełnienia raportu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zabudowy biurowo-mieszkaniowo-handlowej z wielopoziomowym garażem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Poznaniu na działkach ewidencyjnych o nr 43/4, 40/4, ark. 23, obręb 51 Poznań przy ul. Franklina Roosevelta; (Wnioskodawca: Bolmen Development Sp. z o.o., Al. Solidarności 173, 00-877 Warszawa, reprezentowany przez Pełnomocnika Panią: Zuzannę Kucharską).

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784073). Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.175.2023

od 2024-05-09 do 2024-05-23

KSr-V.6220.1.174.2023

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, w imieniu Prezydenta Miasta Poznania,

zawiadamia Strony postępowania administracyjnego:

  • o przekazaniu pismem z dnia 08.05.2024 r. uzupełnienia raportu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zabudowy biurowo-mieszkaniowo-handlowo- mieszkalnej z wielopoziomowym garażem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Poznaniu na działkach ewidencyjnych o nr 36/9, 37/6, 38/7, ark. 23, obręb 51 Poznań przy ulicy Franklina Roosevelta; (Wnioskodawca: Bolmen Development Sp. z o.o., Al. Solidarności 173, 00-877 Warszawa, reprezentowany przez Pełnomocnika Panią: Zuzannę Kucharską).

Zainteresowane Strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Wydziału. Uwagi i wnioski można również składać za pośrednictwem platformy e - PUAP. Z treścią pism jak i pozostałą dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Wydziału przy ul. Gronowej 22a, (pn-pt od 7.30-15.30) po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty (+48 618784073). Prosimy o ww. kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: violetta_werner@um.poznan.pl lub ksr@um.poznan.pl, celem ustalenia aktualnych możliwości oraz sposobu i miejsca zapoznania się z dokumentacją.

Zawiadomienie (doręczenie) uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie (wywieszenie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń organu oraz jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej).

KSr-V.6220.1.174.2023

od 2024-05-09 do 2024-05-23

Ogłoszenie o postępowaniu zakupowym prowadzonym przez Archidiecezję Poznańską w ramach dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Zapytanie ofertowe dotyczące postępowania Archidiecezji Poznańskiej na realizację zamówienia Inwestycji: "Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zbytkowej w zabytkowych kościw kościołach parafialnych na terenie Miasta Poznania " w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

https://archpoznan.pl/pl/rzadowy-program-odbudowy-zab

od 2024-05-09 do 2024-06-08

UA-II.6730.1006.2020

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA POZNANIA

O WYDANIU DECYZJI

O USTALENIU WARUNKÓW ZABUDOWY

Zgodnie z art. 72 ust. 6 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w związku z art. 66a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

informuję

poprzez podanie obwieszczenia do publicznej wiadomości:

  • w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Poznania,
  • na elektronicznej tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. organu,
  • w miejscu planowanego przedsięwzięcia,

że w dniu 26.03.2024r. została wydana decyzja nr 113/2024 znak UA-II.6730.1006.2020                   o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na rozbudowie istniejącego toru samochodowego w celu utworzenia nowej nitki toru (asfaltowo - szutrowego) do przeprowadzenia zawodów samochodowych Rallycross, przewidzianej do realizacji na terenie działek nr: 1/11cz., 57/1cz., 58/1cz., 83, 91, 92, 101, 102, 103, 128, 129, 130, 132, 133, 134, 147cz., 148, 150, 151, 152, 153, 157, 158, 159, 160 i 161, ark. 01, obręb Ławica II, położonych przy ul. Wyścigowej 3 w Przeźmierowie oraz przy ul. Bukowskiej                                w Poznaniu, która to decyzja dotyczy przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko.

W związku z powyższym informuję, że:

  • załącznikiem do obwieszczenia (umieszczonego Biuletynie Informacji Publicznej i na elektronicznej tablicy ogłoszeń) jest treść ww. decyzji udostępniona z dniem 09.05.2024r. na okres 14 dni,
  • można złożyć wniosek o udostępnienie dokumentacji sprawy (sygn. UA-II.6730.1006.2020) - w trybie określonym w dziale II Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
od 2024-05-09 do 2024-05-23

KSr-V.6220.1.61.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.93.2022)

PODANIE INFORMACJI DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Prezydent Miasta Poznania, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Zespół budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz usługowo-biurowych wraz z garażami podziemnymi oraz towarzyszącą infrastrukturą komunikacyjną i techniczną na dz. 5, 6, 4/2, 10/2, 2/2 akr. 09, obręb Śródka przy ul. Marii Panny w Poznaniu, toczącego się na wniosek Inwestora: Robyg Wega Development Sp. z o.o., Al. Rzeczypospolitej 1, 02-972 Warszawa, reprezentowanego przez Pana Pełnomocnika Marka Benedykcińskiego, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),

informuje:

- o możliwości zapoznania się z treścią uzupełnionego raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko przedłożonego w niniejszym postępowaniu oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy (wskazaną w art. 33 ust. 2 ustawy ooś), w tym z treścią postanowienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu (organu właściwego w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia), znak: WOO-I.4221.281.2023.BR.6 z dnia 25.04.2024 r.,

w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania w Poznaniu przy ul. Gronowa 22a, w godzinach 7.30 - 15.30 (pn-pt) - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu wizyty celem usprawnienia obsługi administracyjnej

- o ponownej możliwości składania uwag i wniosków w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania ul. Gronowa 22a, w godzinach urzędowania (pn: 7.30 - 17.00; wt - pt: 7.30 - 15.30) w formie:

  • pisemnej w sekretariacie Wydziału Klimatu i Środowisko Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22a
  • elektronicznej: ksr@um.poznan.pl

w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od 10.05.2024 r. do 10.06.2024 r.

Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

W celu zapoznania się z dokumentacją sprawy, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (+48 61 878 49 39) lub Pracownikami sekretariatu Wydziału (+48 61 878 40 53, w godzinach urzędowania), celem ustalenia aktualnych i dogodnych możliwości oraz sposobu złożenia uwag, wniosków lub udostępnienia dokumentacji sprawy.

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Miasta Poznania - organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - za pośrednictwem Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, wskaże w uzasadnieniu decyzji.

KSr-V.6220.1.61.2023 (dawniej: KOS-V.6220.1.93.2022)

od 2024-05-07 do 2024-06-10