Akta osobowe
Wydział/Jednostka prowadząca
Opis zawartości
Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie,
Część B - dokumenty dotyczące przebiegu zatrudnienia,
Część C - dokumenty związane z ustaniem stosunku pracy,
Część D - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej lub odpowiedzialności określonych w innych przepisach.
Cel prowadzenia
obowiązek wynikający z przepisów prawa
Prowadzony od
1960
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. (Dz. U. 1996r. nr 62 poz.286)
Osoba odpowiedzialna
Dyrektor placówki
Dostępność
niejawny
Zasady udostępniania danych
Dostęp do danych z rejestru jest prawnie ograniczony na podstawie Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000)
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Marzena Mnich - Muszyńska
Data wytworzenia informacji: 2023-10-30 00:00
Opis zmian: wprowadzenie rejestru (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Agnieszka Nejman
Data i godzina publikacji: 2023-11-02 08:55