Akta osobowe pracowników
Wydział/Jednostka prowadząca
Szkoła Podstawowa Nr 77 im. 15 Pułku Ułanów Poznańskich
Opis zawartości
Teczki osobowe podział:
Część A - dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie.
Część B - dokumety dotyczące przebiegu zatrudnienia.
Część C - dokumenty związane z ustaniem stosunku pracy.
Część D - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej lub odpowiedzialności określonych w innych przepisach.
Część E - dokumenty związane z kontrolą trzeźwości pracownika lub kontrolą na obecność w jego organiźmie środków działających podobnie do alkoholu.
Cel prowadzenia
Prowadzenie akt pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Prowadzony od
od 1962 - rozpoczęcie działalności placówki
Podstawa prawna
Umowa o pracę - Przepis ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy - w szczególności art. 94 pkt 9a i 9b.
Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U.2018 r. poz. 2369 z późniejszymi zmianami)
Osoba odpowiedzialna
Dyrektor szkoły oraz osoba upoważniona przez niego.
Dostępność
niejawny
Zasady udostępniania danych
Zgodnie z przepisami tylko podmiotom upoważnionym do wglądu w akta osobowe.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Paulina Zajdel
Data wytworzenia informacji: 2023-10-31 00:00
Opis zmian: Dodanie informacji o prowadzeniu rejestru (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Paulina Zajdel
Data i godzina publikacji: 2023-11-22 13:23